Geen tijd om te schrijven

7 juli 2019 - Luang Prabang, Laos

Het is zo geweldig dat we geen tijd hebben om te schrijven.  We hebben ondertussen het tweede boottochtje van acht uur achter de rug en zijn aangekomen in Luang Prabang.

Een zalige stad. Echt waar, we hebben een pracht uitzicht. We hebben momenteel voor iets meer luxe gekozen.  Voor 19 euro per nacht met ontbijt slapen we in een zalig bed en hebben een lekker ontbijt erbij.  Het leuke is dan ook nog dag ik via booking al zoveel geboekt heb, dat je zoveel voordelen krijgt. Nu vroeg ik om een dubbel bed en was dit niet beschikbaar dus kregen we de suite.  Genieten! Geloof me: volgens Tom was een goede douche of bad geen overbodige luxe.

Na de boottocht zijn we gisteravond nog iets gaan drinken met mensen die we onderweg ontmoet hebben. Zoveel te vertellen, zoveel verschillen, maar zoveel gelijkenissen.

Vandaag na het ontbijt hebben we fietsen gehuurd  om de stad te verkennen. De tocht werd uiteindelijk 20 km in 35 graden. Maar wat hebben  we leuke plaatsen gezien.  Foto 's zeggen meer dan woorden.

Na de fietstocht zijn we voor een Laomassage gegaan: voor 6 euro puur genieten.

En vanavond hebben we genoten van een spelletjesavond met hot pot. Leuk gezelschap, lekker eten, lekker drinken, ...

Morgen om vijf uur gast de wekker weer af en wie weet staan we deze keer wel op om de monniken te zien.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade